ZELE

Beste marktkramer

Alweer slecht nieuws voor de meeste marktkramers onder jullie.

Een aantal maanden na de eerste lockdown, heeft de federale regering opnieuw drastische maatregelen genomen. Maatregelen die nodig zijn, gezien het stijgende aantal ziekenhuisopnames op de intensive care units. Mijn excuses voor deze laattijdige mail, maar er was nog wat onduidelijkheid over een aantal kramen of zij al dan niet worden toegelaten.

Morgen, 3 november,  gaat de markt sowieso door. Welke marktkramers worden toegelaten?

Kramen die voeding aanbieden. Ook het wafel- & loempia- en hamburgerkraam, maar zij dienen zich strikt te houden aan het principe van take-away.

·         Kraam met wenskaarten

·         Kraam met stoffen

·         Kraam met tabak & lotto-producten

·         Kraam met bloemen & planten

·         Kraam met fietsmateriaal

·         Kraam met dierenvoeding

·         Kraam met mondmasker/handgel

Voorlopig wordt het marktplan nog niet gewijzigd (= iedereen behoudt zijn plaats) en houden we het eenrichtingsverkeer aan.

Mag ik u nogmaals bedanken voor alle reeds geleverde inspanningen.

Maak uw klanten ook attent op het feit dat zij voldoende afstand moeten houden en probeer hen na betaling de richting aan te geven om hun weg op de markt verder te zetten. Het is belangrijk om het eenrichtingsverkeer aan te houden!

Onze stewards staan nog altijd paraat. Zij verdienen ons respect!

Niet wetende wat er nog allemaal op ons af gaat komen, laten we toch positief blijven en zorgen voor elkaar!

Samen houden we het veilig!

Men zegge het voort...

Met vriendelijke groeten